cons : ຜົນກະທົບການໂຄສະນາງົບປະມານທີ່ຈໍາກັດ; ການຄລິກທີ່ແພງໃນບາງຫົວຂໍ້ແລະພາກພື້ນ; ຂໍ້ຈໍາກັດໃນການໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນບາງຢ່າງ (ເຊັ່ນ: ການແພດ, ເຫຼົ້າ, ຢາສູບ, +, ແລະອື່ນໆ). ມັນເຮັດວຽກໄດ້ດີໂດຍສະເພາະໃນການສົມທົບກັບ seo. ໃນຂະນະທີ່ທີມງານກໍາລັງດູດເອົາເວັບໄຊທ໌ແລະນໍາມັນໄປເທິງ, ທ່ານສາມາດນໍາລູກຄ້າຜ່ານ ads.email marketings ສົ່ງຈົດຫມາຍໄປຫາຖານລູກຄ້າຍັງຄົງເປັນວິທີການສົ່ງເສີມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ການຕະຫຼາດອີເມລ໌ຊ່ວຍພົວພັນກັບລູກຄ້າຂອງທ່ານແລະສ້າງການຂາຍຄືນ. ມັນມີປະສິດທິພາບສໍາລັບຜູ້ທີ່ແຈ້ງກ່ຽວກັບການສົ່ງເສີມແລະຜະລິດຕະພັນໃຫມ່, ແບ່ງປັນຂໍ້ມູນທີ່ມີຄຸນຄ່າກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນແລະບໍລິສັດຂອງພວກເຂົາ. ຂໍ້ໄດ້ປຽບຂອງເຄື່ອງມື: ເປົ້າຫມາຍ - ທ່ານສາມາດປັບແຕ່ງຂໍ້ຄວາມແລະແກ້ໄຂບຸກຄົນໂດຍກົງໂດຍຊື່, ເຊິ່ງເພີ່ມຄວາມໄວ້ວາງໃຈແລະຄວາມສັດຊື່; ປະສິດທິພາບສູງ. ຢູ່ໃນພາກສ່ວນ bb ແລະ bc; ຄວາມສາມາດໃນການສົ່ງຄືນຜູ້ຊື້, ເຕືອນລາວກ່ຽວກັບກະຕ່າທີ່ຖືກປະຖິ້ມໄວ້ຫຼືບັນຊີລາຍຊື່ທີ່ຕ້ອງການ. ເພື່ອຕິດຕາມປະສິດທິຜົນການຕະຫຼາດອີເມລ໌ຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດຕິດຕາມປ ຖານຂໍ້ມູນອີເມວ ໜ້າ ທີ່ຂອງ ໜ້າ ທີ່ວຽກ ະສິດທິຜົນຂອງ mailings.cons ຂອງທ່ານຢ່າງສະດວກ: ຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງຜົນກະທົບ "ໄວຣັດ" ທີ່ເຮັດໃຫ້ເກີດປະຕິກິລິຍາທາງລົບຕໍ່ຕົວອັກສອນ; ຄວາມສ່ຽງຕໍ່ການໄດ້ຮັບການລົງໂທດຈາກຜູ້ໃຫ້ບໍລິການທາງໄປສະນີ; ປະສິດທິພາບຕໍ່າໂດຍບໍ່ມີການຕິດຕໍ່ພົວພັນຂອງທ່ານເອງ. ໄດ້ແລະຍັງຄົງເປັນເຄື່ອງມືການຕະຫຼາດທີ່ສໍາຄັນ. ຖ້າຖືກນໍາໃຊ້ຢ່າງຖືກຕ້ອງ, ຜົນໄດ້ຮັບແມ່ນ guaranteed.end-to-end analyticstracking ຈໍານວນຫລາຍຂອງເຄື່ອງມືບໍ່ແມ່ນເລື່ອງງ່າຍ. ມັນເບິ່ງຄືວ່າຢູ່ glance ທໍາອິດ. ໃນກໍລະນີຂອງການສົ່ງເສີມການສະລັບສັບຊ້ອນຂອງທຸລະກິດຂອງທ່ານ, ມີວິທີການທີ່ມີປະສິດທິພາບທີ່ຈະຊ່ວຍໃຫ້ການປະເມີນປະສິດທິຜົນຂອງການກະທໍາ. ນີ້ແມ່ນການວິເຄາະຈາກຈຸດຈົບ. ມີການຕັ້ງຄ່າມັນ, ທ່ານສາມາດຕິດຕາມສະຖິຕິສໍາລັບເຄື່ອງມືສົ່ງເສີມທັງຫມົດໃນເວລາດຽວ.end-to-end ການວິເຄາະກ່ຽວຂ້ອງກັບການລວມເອົາການບໍລິການຕິດຕາມເວັບໄຊທ໌ທັງຫມົດເຂົ້າໄປໃນໂຄງການການຕະຫຼາດດຽວ.
ການໂຄສະນາການປ່ຽນແປງການຄວບຄຸມທີ່ໃຊ້ມັນສາມາດຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອຄວບຄຸມການແປງ, ຊ່ອງທາງການໂຄສະນາ, ບາງເຄື່ອງມືອອບໄລນ໌, ແລະການເຮັດວຽກຂອງພະແນກການຂາຍ. ອັນນີ້ແນ່ນອນໃຫ້ຂໍ້ໄດ້ປຽບໃນການຈັດການທຸລະກິດ. ເຄື່ອງມືການວິເຄາະຂັ້ນສຸດທ້າຍແບບຄລາສສິກ: google analytics . Multichannel, ບໍລິການຟຣີ. ມີການເຂົ້າເຖິງການຕິດຕາມການໂທແລະ crm connection.excel . ມັນຍັງຄົງມີຄວາມກ່ຽວຂ້ອງສໍາລັບຜູ້ທີ່ໃຊ້ c ແລະບໍ່ໄດ້ສ້າງບົດລາຍງານໃນການບໍລິການຕິດຕາມການໂທທີ່ແທ້ຈິງ . ອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານວິເຄາະຕົວຊີ້ວັດໃນຫນຶ່ງ interface.end-to-end analytics ບໍ່ແມ່ນເຄື່ອງມືງ່າຍດາຍ, ແຕ່ມື້ນີ້ມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນສໍາລັບການວິເຄາະປະສິດທິພາບທຸລະກິດ. ໃນກໍລະນີຂອງການສົ່ງເສີມການສະລັບສັບຊ້ອນ, ມັນແມ່ນ irreplaceable ຢ່າງແທ້ຈິງ. ວິທີການສອງການຈະລາຈອນກັບຮ້ານເອເລັກໂຕຣນິກອອນໄລນ໌, jabko promotion caseis ມັນມີປະສິດຕິຜົນທີ່ຈະມີຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມການຂາຍແຍກຕ່າງຫາກສໍາລັບຊ່ອງທາງຕ່າງໆ? ຊ່ອງທາງທີ່ແຕກຕ່າງກັນມາໃນໃຈ, ແລະພວກເຂົາແຕ່ລະແມ່ນມີປະສິດທິພາບຂອງມັນເອງ.
|